måndag 14 juli 2008

Eira, Ernst och Edit återförenas i Tvååker.

3 syskon återförenade: Ernst, Eira och Edit.


Gunlög tuktar sina döttrar och Ernst hjälper till.


Edit


Ernst och Eira


Ernst!

Ernst och Eira gillar verkligen varandra de gick och la sig i samma bur tom.

Som ler och långhalm de två rödisarna. Visst är de söta ihop?
Alla 3 på språng mot nya djävulskap.
Ernst - jag önskar att jag kunde köpa honom! Sötnosen!!! Ingen som vill deläga honom med mig? :-D
Lilla valpen Runa var barnvakt åt de yngre valparna i den provisoriska hagen medan vi packade ihop våra grejer för att åka hem.

11 kommentarer:

Krydolf sa...

Jättesöta! Hoppas du hittar en delägare, att det ska vara så svårt med en så söt liten vovve..?

Krydolf sa...

Krydolf är samma sak som Kajsa alltså om du inte visste det. Det gick inte längre att kommentera på din blogg utan att ha en inloggning...

Sagoruna sa...

Nu har jag ändrat inställningen igen så att du kan kommentera som Kajsa! Jag fick ändra när jag fick mycket spam kommentarer men kom samtidigt på hur man gör för att få till att man måste fylla i de där kodorden.

Sara och Miki sa...

Åååååååh vilka söta rödtoppar! Bedårande små bäbisar =)

Whippeten Nota sa...

Så roligt med så många roliga uppdateringar på samma gång =)
Grattis till vinsten i bruksklass med CK ! Alltid roligt :) Så rara dom ser ut syskonen bus, dom är ju för härliga ! Förstår att du är sugen på att behålla Ernst för dig själv, det ordnar sig nog ;)

Anonym sa...

Ja spam är trist, det förstår jag att du gärna slipper! Och hoppas som sagt att det löser sig med Ernst. Själv har jag precis blivit åtta ben fattigare här hemma, vilket känns tomt även om spindlar inte är några keldjur.

Jenny,Nokia och Leo sa...

Jag tycker Edit är hur söt som helst med sina "kepsöron" Hon har varit min favorit hela tiden, pga sin roliga teckning. Tur att det inte är aktuellt med nån tik här hemma ;-D

Sagoruna sa...

Ja Edit har ju tappat flera tänder så nu väntar jag bara på att min odgåa ska börja. Men vaddå hon kan ju bo här när hon löper - se där inga problem :-D

Susanne Lindström sa...

Så otroligt söta de små liven är. Det finns inget finare än små whippetvalpar! Er lilla Eira är alldeles bedårande. Jag vill också ha en liten en!

/Susanne

Anonym sa...

Jag gillar också Edits "kepsöron"! Jättegulligt.

Sagoruna sa...

Susanne det är bara att tinga en syrra till Eira eller brorsan för den delen fast då måste du flytta till Skåne ;-D
Runa har fortfarande kepsöron eller luggöron som jag kallar det av och till när hon är trött. Öronen ramlar liksom fram över ögonen som en framåtkammad lugg jättegulligt!